wtorek, 29 stycznia 2013

OO7 : Niall Horan .

Hej tu niemka95 ,
zmieniłam wygląd bloga . Zrobiłam to sama, ale zainspirowana byłam blogiem : paradiseofgraphics.blogspot.com  . Nadal szukam załogi bloga . Dziś przygotowałam nn z Niallem na wasza prośbę. Piszcie z kim ma być kolejna ; )



Więc dodatkowo dam wam dwie animacje, które mnie rozwaliły :D  Teł nie dam, bo nie ma ładnych na razie ; D



 
A teraz najważniejsze :

BIERZESZ = PISZESZ

                                                                                                     ~ pozdrawiam, niemka95 .




10 komentarzy:

  1. boskie ;3
    biorę wszystko ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świeeeetneee ! ; * na pewno coś wezmę ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski nagłówek ; * Jak zrobiłaś te postacie, a pod nimi żółte coś ? w jakim programie wytłumaczysz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Niall,super sprawa :3 . Świetny wygląd bloga,nie wiem,jak wyglądał wcześniej,ale ten na pewno jest lepszy xd.Jeszcze tu wrócę,zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. może Ashley Tisdale ?

    OdpowiedzUsuń
  6. biorę wszystko !

    OdpowiedzUsuń
  7. biorę blenda

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę ten drugi blend
    ktosiek2

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie, biorę! :D

    OdpowiedzUsuń