piątek, 20 września 2013

O26: Justin Bieber


Cześć! Notka pojawia się po 10 dniach. No cóż.. To wszystko przez szkołę ;c No właśnie: jak tam w szkole? Ja mam parę ocen już ale straszne nudy są .___. 

Przygotowałam notatkę z Jusem, bo.. taka kolejność ;d Nie piszecie z kim chcecie więc daję według swojej listy, no okej. Martwi mnie tylko ta mała ilość komentarzy pod postami ale cieszę się i kocham te osoby, które jednak zostawią komentarz, bo to się miło czyta i motywuje do dalszej pracy :) 
Moim zdaniem notka mi wyszła :D 
Przejdę już do dodatków aby nie zanudzać :)



Blendy:












Avatary: 








Ikonki: 






Nagłówki:







Animacje:








 







No to na tyle by było :) 
I jak notka? Podoba wam się? Co najbardziej? 







Liar .

11 komentarzy:

  1. awww *_* cudne, cudne, cudne . ♥ Co tu dużo pisać? Boskie są ;*
    Podobają mi się blendy: 1, 5. 7, 8 :) Cudne.
    Nagłówki są genialne, dwa są śliczne :)
    Wszystko boskie!
    >> drowsily

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesu, pobieram animacje z LOLLY ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka. Dla mnie, belieber spadłyście z nieba. Świetny blog, grafika. Na pewno będę tu wpadać. Bardzo podoba mi się 3 i przedostatni blend. Animacje są świetne, LOLLY < 3

    claudia-claaudia.blogspot.com ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie nas to cieszy i oczywiście zapraszamy ♥
      Dziękuję :*

      Usuń
  4. Wszystko śliczne nie umiem wybrać co mi się podoba najbardziej a co najmniej macie ogramy talent będę wpadać jak tylko znajdę chwile czasu . Mogła bym poprosić o następną notkę z B.A.P ?? Będę ogromnie wdzięczna . Pozdrawiam i życzę dalszej weny do pracy :)
    Cytrusss^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie blendy z Justinem . Piszesz ,że nikt nie mówi z kim chce to ja pisze iż cieszyłabym się z notki z Big Time Rush , Zendayą bądź Bellą Thorne . Bd wdzięczna .

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam trochę Twoich blendów w galerii na gliterach i dlatego jesteś u mnie w polecanych i oczywiście zawsze piszę jak coś biorę i właśnie teraz zakoszę 2 blendy z Justinem.
    Ktosiek2

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Twojego bloga, kolejna genialna notka. ♥ Biorę : *

    OdpowiedzUsuń
  8. 55 year old Structural Engineer Bevon Girdwood, hailing from Listuguj Mi'gmaq First Nation enjoys watching movies like Iron Eagle IV and Vehicle restoration. Took a trip to Sceilg Mhichíl and drives a McLaren F1. wiecej pomocnych wskazowek

    OdpowiedzUsuń
  9. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń