poniedziałek, 4 marca 2013

O12 : TEKSTURY .

Hej tu niemka95 .
Przygotowałam dla was notkę inną niż zwykle, bo tylko z teksturami  ( jest ich ok 48 ). Jest to spowodowane tym, że wyraziliście zainteresowanie i zapotrzebowanie na to, więc dodałam :) DZIĘKUJEMY ZA PONAD 3 TYS ODWIEDZIN ! Prosimy o więcej komentarzy , zerkajcie na nasze profile gliterowe, ponieważ tam czasem pojawiają się promocje związane z naszym blogiem ; 3 Oto dodatki :

WIDZIAŁES TĄ NOTKĘ? SKOMENTUJ TO NIC NIE KOSZTUJE, CHCESZ WIĘCEJ TEKSTUR ? PISZ !! CHCESZ PNGsy ? PISZ !!

22 komentarze:

  1. extra texturki czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!! Chce PNGsy :D
    Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne tekstury ;p czekamy na więcej ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne! na pewno wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne , biore ! ♥ Mam nadzieje , ze jeszcze dodasz teksturki , bo potrzebuje ich ! ♥ + jak możesz to skomentuj też mój blog 0 modanazawsze-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham, kocham, kocham ♥ od dłuższego czasu poszukuje tekstur i po prostu zsyłacie mi je z nieba *.* pobieram ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, biorę parę Anitka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne tekstury :) pobrałam kilka. +jeśli możecie, to przydałby się te napisy na blendy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow , świetne tekstury , wzięłam kilka :) Leśli mogę się wypowiedzieć , to miałabym prośbę o dodanie napisów png , przydałyby się do avka :) Pozdrawiam ; >

    OdpowiedzUsuń
  10. Są świetne! Pobrałam ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wziełam jeszcze pare. Genialne ^^ i wiem, że już to pisałam, ale świetny blog ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sory, ale ciągle coś kopiujesz od innych blogów, jak nie nagłówek to tło ;_; a blendy są średnie. Ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Matkooo . Pięęękne . Biorę ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. no musze powiedziec ze bloga macie fajnego i macie calkiem fajne tekstury oraz pngsy moglibyscie takze zaczac dodwac instukcje do photoshopa bd tutaj czasem sobie wchodzic wzielam pare pngsow oraz tekstur :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pobrałam kilka. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pobrałam kilka(naście) ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog! :D
    ~
    Biorę kilka tekstur :* ;D
    ~
    Pozdraawiam! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + ja chcę więcej tekstur od was !! ;-D
      Na prawdę, boskie tekstury ;-)

      Usuń