czwartek, 7 marca 2013

O13 : Ashley Tisdale + PNGsy .

PROMOCJA ZWIĄZANA Z BLOGIEM NA PROFILU GLITEROWYM NIEMKA95

Hej tu niemka95 .
Nic nie kopiuje, tło jest z grafika google, było różowe, ale je zniebieściłam . Jeżeli się inspiruje czyimiś blogami to o tym pisze . Jeśli ktoś chce mnie hejtować niech czyta wszystkie nn . :) Oczywiście nie mam do nikogo wątów i dziękuję za szczere opinie . Wnerwiam Cię? To klikaj alt+F4 . Dziś przygotowałam notkę z Ashley Tisdale . Cieszę się spora ilością komentarzy pod teksturami , dziś dam  trochę napisów . PISZCIE Z KIM CHCIE NOTKĘ. Trudno nam jest wymyślać z kim moglibyście chcieć nn . Co do sportowców - dam mix z nimi za jakiś czas ; ) Oto dodatki :



Napisy :

 WIDZISZ TĄ NOTKĘ? SKOMENTUJ TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE A CIEBIE TO NIC NIE KOSZTUJE !!!

21 komentarzy:

  1. Piękne :3 Biorę kilka png'sów ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :D biore tekstury ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Biore napisy . ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda tworzysz z tą grafiką, no. Też chcę mieć taki dar. :c + Wzięłam kilka napisów. c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jakie cudaO.o\Magin

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne blendy i PNG'sy ! Czekam na więcej PNG'sów i prosiłabym także o tekstury ! ♥ ~ faith ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę png'sy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG . Ty to sama robisz ? Super !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna i świetny nowy wygląd < 3 może wezmę coś.

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko jakie cudne. Na pewno coś kiedyś wykorzystam. C:

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudaaa! Normalnie super . !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały blog, mega blendy i wgl. wszystko nieziemskie ;b Dodasz kilka ładnych teł ? Będę wdzięczna ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna grafika. ^^
    I mój ulubiony błękit jako tło, zdecydowany pluus ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Boska grafika ;3 Mogłabyś wrzucić jakieś fajne tła ?

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne. xd wzięłam 3 png's. ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie biorę te napisy. ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. pobieram napisy ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie że dodałaś te tekstury bo szukam takich i nigdzie nie mogłam znaleźć : ( biorę i dzękuję <3 :*

    OdpowiedzUsuń