niedziela, 29 grudnia 2013

O29: Mix

Hej, tu niemka95 . Mam dziś dla was OBIECANĄ notkę . Mam nadzieję, że będziecie korzystać :) Niestety trochę nam smutno, ponieważ nie komentujecie :( Proszę, piszcie z kim chcecie notki. Chcecie pngsy ? Mam tu na myśli PNGsy z napisami ? Informujcie nas o tym :)                            
                           


                                      

                              


                                



            Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni z blendów .
 Możecie też pisać u mnie na profilu z kim chcecie notki :)
Chcecie tła, tekstury ?
Moja propozycja : Kolejna nn z Katy Perry , co wy na to ?

NASTĘPNA NOTKA - 10 KOMENTARZY !
_______________________________________

Polecamy serdecznie bloga :
GREATEST-WEAKNESS.blogspot.com

W najnowszej notce znajdziecie mix gwiazd !
Zapraszamy do komentowania i pobierania dodatków 

11 komentarzy:

  1. śliczne blendy <3
    wszystkie są boskie :)
    Te z Ashley Benson są prześliczne i dwa ostatnie z Demi :)
    Jak najbardziej dodajcie png - napisy, każdemu się przydadzą.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, można by było notkę z Martiną Stoessel albo Lodovicą Comello. Byłabym bardzo wdzięczna:* Ale to w ramach mozliwości <3 Uwielbiam Twój blog! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baardzo dziękuję za te blendy z Kellinem, Vicem i Andym ♥
    Śliczne robisz te prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo świetne *.*
    biorę Demi ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie dodatki! Biorę blenda z Jennifer Lawrence i mam nadzieję, że pojawi się z nią więcej dodatków :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne blendy! Widać, że się starasz przy ich wykonywaniu!:) Najlepsze to z Ashley i Troian :P
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. biorę bo są swietne! )

    OdpowiedzUsuń
  8. pobieram ; *

    OdpowiedzUsuń