czwartek, 2 stycznia 2014

3O : Martina Stoessel + PNGsy .


Hej, tu niemka95 .
Dlaczego ta gwiazda ? Ponieważ o nią prosiliście. Moja kolenja nn będzie z Jennifer Lawrence. Proszę  o dalsze propozycje ! Pytałam was czy dodać PNGsy, chcecie je, więc dodam je dziś. Przygotowałam blendy, awatary, animacje i właśnie PNGsy . Oto dodatki :

BLENDY (600X600)






AWATARY (322x500)




ANIMACJE
*nie są mojego autorstwa, pochodzą z tumblra*

PNGsy






















Notka trochę długa, ale się starałam. Mam nadzieję, że choć trochę trafiłam w wasze gusta. Jeżeli nie Martiną to chociać PNGsami. Z komentarzami dalej jest krucho. Pamiętaj : PISZERZ=BIERZESZ.Piszcie swoje propozycje z kim kolejne notki. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

NASTĘPNA NN ZA 1O KOMENTARZY
_____________________________

Polecę Twojego bloga w nn ! Wystarczy napisać tu( zostawiając swój nick na gliterach) bądź na moim profilu w galerii. Nie trzeba płacić, ja polecę Twojego, gdy Ty polecisz mojego. Na zasadzie wymiany. Nie ważne z czym ten blog jest, z grafiką, z opowiadaniem, blog modowy. Zapraszam .

22 komentarze:

  1. Ale śliczne te blendy i avatary *.* Naprawdę, masz talent :)
    W nn może David Escamilla lub Andy Leo?
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie *.*
    Strasznie podoba mi się wszystko :*
    Pobrałam PNG'sy.

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG! <3
    Jakie genialne ;*
    wszystko jest cudne :)
    polecisz mojego bloga? drowsily

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie *.*
    Biorę blendy i PNG'sy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne *.* Biorę ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże, ten blog jest świetny! Poprostu Cię kocham <3 Dzięki za Martinę, i oczywiścię biorę kilka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog i świetne pomysły na posty. Oby tak dalej ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny blog! Świetnie wykonywana grafika ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog biorę TINE dzięki za nią

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny blog jak i dodatki ;} popobieram sobie PNG'sy bo są cudne ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.mimmi-ami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, cudny blog.*.* Można prosić o: ruggero pasquarelli ;) Byłabym bardzo wdzięczna ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy w kolejnej nn napiszę wam mój rozkład notek :)

      Usuń
  12. Popieram tą wyżej! <33 ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny pierwszy blend *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. 1,3 blend sa najlepsze. Blog jest cudowny. Widać, że na dodatki włożyłaś swój, pewnie cenny czas i wyszło ci to cudownie. Może polecimy się nawzajem ? / Disapointt

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, biorę wszystkie blendy! Wspaniała notka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hej biorę blendy

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę blendy i pngsy ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę blendy :3 /oldhappy

    OdpowiedzUsuń