sobota, 3 sierpnia 2013

O20: Cara Delevingne, Victoria Justice i Ewelina Lisowska + tła!

Cześć :) 
Anita już wam to tłumaczyła ale dodam od siebie też. Zastanawiacie się czemu moje notki zniknęły? Zmieniałam adres e-mail i nie sądziłam, że pousuwa mi wszystkie moje prace z każdej strony z powodu zmiany e-maila -.-' ale trudno. Nadrobię :) 
 Dzisiaj przygotowałam duuuużą notkę z osobami wymienionymi w tytule postu. Najbardziej prosiliście o te trzy osoby więc proszę :) Przyznam się: na Ewelinie poległam. Nie jestem za bardzo dumna z tych prac ale starałam się :) Zresztą oceńcie sami.

Blendy:

 




* KLIKNIJ NA WYBRANY ABY POWIĘKSZYĆ *


Avatary: 



      



* KLIKNIJ NA WYBRANY ABY POWIĘKSZYĆ *


Nagłówki (wszystkie mają wielkość 1000 x 550):







* KLIKNIJ NA WYBRANY ABY POWIĘKSZYĆ *

Animacje: 










* KLIKNIJ NA WYBRANY ABY POWIĘKSZYĆ, ANIMACJE NIE SĄ MOJEGO AUTORSTWA *

Tła:
#FFFFFF #D7EE0D #992E61 #D031AC #FF047A

#DCE662 #7B840D #C4D038 #B3C014 #4B510A

#FFFFFF #4C5AE9 #666666 #333333 #0016FF

#F2EEAB #B01414 #79AC12 #F99903 #F6DA44

#FFFFFF #B054E9 #DAB0F4 #6900AA #6900AA

#CCCCCC #0A5D6B #A7E5EF #017588 #02DBFF


Tyle na dzisiaj. Jak się podoba? Piszcie szczerze :) 
Z kim następna notka? 
 Pamiętaj! Zostaw komentarz gdy pobierasz!
A i zapomniałabym: po prawej stronie macie plakietkę. Jeśli korzystacie z naszego bloga, wklejcie ją do swoich notek na gliterach. DZIĘKUJEMY!



11 komentarzy:

  1. Blendy z Victorią są cudne <3 Podoba mi się też pierwszy nagłówek z Carą : )
    Świetna notka!

    OdpowiedzUsuń
  2. super, ja zapraszam na CREEPSS-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasze blendy i nagłówki są niedopracowane. Co z tego że nałożycie 10 tekstur skoro ucięte są np. ręce gwiazd. Powinnyście nad tym popracować bo to nie jest estetyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie tu widzisz 10 tekstur? I co jeżeli tak to ma być zrobione? Moim zdaniem one SĄ dopracowane. Ja miałam taką wizję na ich zrobienie, nie dało się inaczej więc przepraszam bardzo. Aczkolwiek dziękuję bardzo za Twoją opinię ANONIMIE.

      Usuń
    2. Ktoś tu się nie może pogodzić z opinią innych ludzi. No tak, krytyka niby nikogo nie tyka ale jednak działa; ) nie umie się jej przyjąć, wiem, wiem boli.

      Usuń
  4. no okej, zalinkowanym buttonem , masz swój button ? ;) / LUVARMERI.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. AWWWWW *_* NAGŁÓWEK <3 CUD, MIÓD I MALINA <3 GENIALNY!

    OdpowiedzUsuń
  6. Więcej Ewelinyy . !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę jak zwykle <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka Cara < 3 Biorę - basiiiix

    OdpowiedzUsuń