piątek, 30 sierpnia 2013

O24: Demi Lovato

Cześć! Jak tam ostatni weekend przed szkołą? Wszystko macie? No to super xd
Dzisiejsza notka.. przyznam szczerze nie jest udana :( cierpię na brak weny ale chciałam coś wam wrzucić więc niech będzie.. przepraszam :* Sami oceńcie :)

Blendy:





* KLIKNIJ NA WYBRANY ABY POWIĘKSZYĆ *


Avatary (320x420): 




Avatary(320x3600):





* KLIKNIJ NA WYBRANY ABY POWIĘKSZYĆ *

Ikonki: 
 




Nagłówki:


* KLIKNIJ NA WYBRANY ABY POWIĘKSZYĆ *

Animacje: 


 











* ANIMACJE NIE SĄ MOJEGO AUTORSTWA *


Tyle na dzisiaj :) Następna notka pojawi się (mam nadzieję...) już 4 września! 
Powodzenia wszystkim 2 września ;d 

No i bym zapomniała: PIĘKNIE DZIĘKUJEMY ZA 11 TYS ODWIEDZIN BLOGA! ♥♥ 


Kocham Was ♥ 
Liar .

10 komentarzy:

  1. Głupoty gadasz, notka jest świetna :)
    Jak zawsze. Demi <333 Ładne wszystko.
    Ten przedostatni blend cudny <3 I nagłówki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jak już coś powiesz ;* Dziękuję ♥

      Usuń
  2. genialne dodatki, kocham tego bloga. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodatki są świetne. Z blendów najładniejsze to 2,3,8 i 9 :)
    Do avatarów wybrane są cudowne zdjęcia ;*
    I do tego wszystkiego piękne nagłówki.
    Oby tak dalej! ^^

    Zapraszam do mnie graphics-for-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. DEMI <3 kocham Demi ; **
    Podoba mi się pierwszy blend, cudny. I trzeci jest ładny i czwarty też i przedostatni ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne blendy, niczego sobie, na pewno musiałaś się dużo napracować także podziwiam, i to jak dużo ich zrobiłaś :O te czcionki są niebiańskie, nie wiem skąd wytrzasnęłaś :D i ogółem blog bardzo miły dla oka i czytelny gratulacje ;) Pozdrawiam serdecznie.
    Gumanaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wezmę wszystkie blendy i proponuję next razem zrobić Ewelinę Lisowską :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham i biorę . ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę wszystkie blendy i awatar :)

    OdpowiedzUsuń