sobota, 17 sierpnia 2013

O22: Selena Gomez

Hej! Na dzisiaj przygotowałam notkę z Seleną Gomez. Uwielbiam z nią robić dodatki więc jest ich dużo ;3 Zrobiłam blendy, avatary, ikonki i serca :) Mam nadzieję, że wam się spodobają <33 a i jeszcze jedna sprawa: jeśli pobieracie to napiszcie komentarz. Nie zamazujcie podpisów! Jeśli korzystacie z naszego bloga to wklejcie na wasze profile gliterowe plakietkę, która znajduje się po prawej stronie :) Jest nam bardzo miło widząc, że ktoś lubi naszą pracę :)
Moja następna notka to Demi Lovato czy Miley Cyrus? Kogo wolicie? + piszcie własne propozycje!


Blendy:






* KLIKNIJ NA WYBRANY ABY POWIĘKSZYĆ *


Avatary (320x450):





* KLIKNIJ NA WYBRANY ABY POWIĘKSZYĆ *

Avatary (320x360):




* KLIKNIJ NA WYBRANY ABY POWIĘKSZYĆ *


Ikonki (250x250) :







* KLIKNIJ NA WYBRANY ABY POWIĘKSZYĆ *


Serca (300x300):



* KLIKNIJ NA WYBRANY ABY POWIĘKSZYĆ *


Animacje:







 
* ANIMACJE NIE SĄ MOJEGO AUTORSTWA *




No i koniec. Jak się podobają dodatki? Mi się najbardziej podobają blendy ♥ Zaraz wrzucę je na swoje glitery ;) 
Dziękujemy za ponad 10,000 wejść! 

Demi Lovato czy Miley Cyrus? Kogo chcecie zobaczyć w mojej następnej notce? 
Piszcie swoje propozycje! 

POLECAMY BLOGI! Po więcej piszcie do Anity ;3 

Jakieś pytania? Zapraszam tutaj: ask.fm/approving 
Do następnej notki! Udanego weekendu! :*

liαr .



13 komentarzy:

  1. Piękny Blog . Liczyłabym na notkę z Lucy Hale ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać robi to ktoś utalentowany(pozdrawiam liar.) jest prześlicznie. Polecam częste odwiedzanie. Są szanse na zrobienie z "Dary Anioła: Miasto Kości"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG dziękuję Ci bardzo! Oczywiście, że tak :) Już zapisuję do swojego spisu i na pewno dodam w którejś notce :)

      Usuń
  3. śliczne dodatki, najbardziej podobają mi się animacje i blendy.

    voliarian-graphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Notka jest świetna!
    Najbardziej podoba mi się blend pierwszy - Selena ślicznie wyszła na tych fotkach, jest taki prosty, ale genialny :)
    Drugi blend - uwielbiam tą sesję zdjęciową Seleny i bardzo ładnie go zrobiłaś, ten róż, cudny.
    Szósty - niby taki prosty, ale ma w sobie to coś, sama dodaję kółeczka do blendów.
    10 i 11 też są śliczne <3
    Co do avatarów to z tych większych to 2, 4 i przedostatni!
    A z mniejszych: 4, 5, 6, 7 <3
    I animacje boskie :)
    xx drowsily xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę 2 animacje, świetna notka ;-)! /funnyx

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, tu deadgirl z gliterow biore avek < 3 piekna notka < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. + biorę też 4 blendy.;3

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę iconki : ) - dusskaax33

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tej notce *_* Śliczny blog, śliczna grafika!

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę avatar i dwie animacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super notka! Pobieram 10 blendów ;* | alyprint.blogspot.com , Nutello

    OdpowiedzUsuń