sobota, 4 stycznia 2014

O31 : Jennifer Lawerence + PNGsy

Hej, tu niemka95.
Od razu na samym początku chciałam bardzo podziękować za komentarze i wyświetlenia. Staram się realizować wasze propozycje jak najlepiej także dziś obiecana nn z Jennifer Lawerence. PNGsy w poprzedniej notce spotkały się z wielkim entuzjazmem, więc dodam kolejną partie. Przygotowałam blendy, awki, animacje, tła i PNGsy .

BLENDY (600x600)






AWATARY (322x310)



ANIMACJE
*nie są mojego autorstwa, są z tumblra*

TŁA
 
Przepraszam, że tak w ciągu, ale jakiś błąd ...

PNGsy















Notka jest duża, to fakt. Chciałam wam dać choć trochę tego, co potrzebujecie. Ponieważ zbliża się szkoła będę dodawała nn najprawdopodobniej tylko w weekend. Postaram się częściej.

A teraz obiecany rozkład notek:
1) David Escamilla lub Adny Leo ( wybiorę po przeszukaniu zdjęć)
2) Ruggero Pasquarelli
3) Christina Aguillera - chyba, że wy coś zaproponujecie :3

BARDZO PROSZĘ O WASZE PROPOZYCJE DO NOTEK !
Wiem, iż moja współautorka planuje nn z Ashley Tisdale :)
Podnoszę poprzeczkę .

NOWA NOTKA ZA 15 KOMENTARZY
___________________________________________________________

Gorąco polecam blogi :


Jest to świetny blog z grafiką, notki są regularnie publikowane. Wiele osób korzysta każdy poleca. Zajrzyj i Ty !


Nowy, genialny blog z grafiką. Gorąco polecam, znajdziesz na nim wszystko czego potrzebujesz !

Polecę Twojego bloga! Chcesz ? To pisz :)

10 komentarzy:

  1. Super animacje i png;sy. Blendy niesamowite- nie lubie, gdy na zdjeciu jest 564844 rzeczy, wiec za blendy wielki plus:) + moge prosic nastp. notke z Lana Del Rey? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna notka <3 ! Biorę blendy, śliczne *-*
    - basiiiix

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za polecenie! <3
    Jej, zakochałam się w tej notce. Wszystko jest perfekcyjne.
    Najbardziej spodobał mi się drugi blend ;*
    Avatary są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie nowa notka, poleciłam Wasz blog <3
    drowsily.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  5. spoko prace... może na następny post jakieś tekstury z napisami? albo blendy z Chris'em Watrin'em albo Tom'em Beck'iem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następna notka będzie z Ashley Tisdale, ale tekstury na pewno się znajdą :)

      Usuń
  6. czekam na kolejną notkę, dajcie więcej teł xD

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne, biorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę blendy i pngsy :)

    OdpowiedzUsuń