czwartek, 16 stycznia 2014

O32 : Ashley Tisdale + tła



Cześć :) 
Na wstępie chciałam napisać, że jest to moja ostatnia notka na tym blogu.. 
Przygotowałam dla Was Ashley Tisdale :)



Jedną użytkowniczkę bardzo przepraszam, za niewykonanie blendów z jej ulubioną artystką - powody zdrowotne ;/



Blendy:




Avatary (300x400):





Ikonki: 






Fotki 600x600:





Animacje: 
NIE SĄ MOJE! POCHODZĄ Z TUMBLR.COM





 





Tła:





No to na tyle :) 
Mam nadzieję, że moja ostatnia notka wam się spodoba i zostawicie duuużo komentarzy ♥

No więc.. cześć! 

liar .







8 komentarzy:

  1. Ciekawe dodatki, zakochałam się w nagłówku <3 LYARTASPIC.blogspot.com nowy blog z grafiką, zapraszam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚLICZNE, PIĘKNE, NAJPIĘKNIEJSZE <3
    Ashley jest cudna, dodatki boskie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dodatki! Z blendów najbardziej podoba mi się 2 ;) Jest cudny ;)
    Zapraszam na http://charmed-graphics.blogspot.com/ - Nowa Notka z Maite Perroni! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. NN na LYARTASPIC.blogspot.com serdecznie zapraszam <3333 ;))) / LYARTASPIC

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki piękny nowy wygląd <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jaki śliczny nagłówek *_* Czy wykonanie takiego nagłówka pochłania dużo czasu? Byłybyście ewentualnie chętne, by zrobić mi taki nagłówek?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram blendy, i fotki :)

    OdpowiedzUsuń