piątek, 24 stycznia 2014

O33: Christina Aguilera + tekstury, PNGsy.

Hej tu niemka95. 
Jak wiecie, jestem jedyną autorką bloga. Karolina odeszła. Dlatego też szukam załogi bloga. Piszcie na moim profilu,  jeżeli jesteście zainteresowani. Wiem, że mój plan notek był inny, ale dziś zrobiłam nn taką szybką, bo nie mam czasu na szukanie zdjęć. Jutro mam studniówkę, więc moje myśli koncertują sięwokół sukienki i makijażu. Przygotowałam blendy, tekstury PNGsy i tła :)

BLENDY ( 600x600 )
                       
                                               

TEKSTURY









PNGsy.











 TŁA






                                                 
                                                                        ANIMACJE
                                                   *nie są mojego autorstwa, są z tumblra*



Mam nadzieję, że noka się podoba. Piszcie z kim chcecie kolejną notkę !!

SZUKAM ZAŁOGI BLOGA !
KOLEJNA NOTKA ZA 10 KOMENTARZY

_____________________________

Polecę Twojego bloga ! Pisz tu, lub na profilu !

Polecam bloga :

Blog z grafiką, nowy i oryginalny. Zapraszam !

18 komentarzy:

  1. Super blendy, biorę pare PNG'sów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne ! <3
    biorę wszystkie blendy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć dziewczyny :) Która z Was robiła nagłówek na bloga? Czy ewentualnie mogę prosić o e-mail lub gg tej oto dziewczyny? Bo bardzo mi się podoba nagłówek i chętni bym sobie taki u Was zamówiła. Na wszelki wypadek podam Wam jakiś kontakt do mnie:
    gg: 19142742
    e-mail: aleksandraguzik@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robiłam ja. jestem w tej chwili jedyną autorką bloga . nie robimy grafiki na zamówienie

      Usuń
    2. No trudno, szkoda bo nagłówek na prawdę świetny.

      Usuń
  4. Hej <3 Zapraszam, Twój blog polecony :-) Możesz mi polecić bloga? Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne dodatki ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Świetna notka :) Dodatki są ładne i starannie wykonane, jestem pełna podziwu! Może w kolejnej notce Cher Lloyd? / Pozdrawiam i zapraszam na chambertingraphics.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  7. hej :) śliczne blendy, najbardziej podoba mi się drugi i ostatni :) I świetne tła! Sądzę, że kilka z nich pobiorę ;) ~Ania, greatest-weakness.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zniesmaczona :/25 stycznia 2014 07:34

    Ludzie, jak nie umiecie robić grafiki, to się za to NIE zabierajcie! Co to ma być?! Dwa zdjęcia sklejone razem? Przecież to nawet nie jest dokładnie wycięte! A ta cała masa blogów z tą waszą PSEUDOGRAFIKĄ potwierdza to, że nie macie pojęcia o tym. Wy nawet nie wiecie, co to znaczy pojęcie "blend" -.-'. Ale Wy oczywiście myślicie, że jesteście świetnymi grafikami -.- A Ty nawet tych obrazków prosto nie potrafisz ustawić -.- I na tych całych gliterach są może 2 osoby, które mają o tym pojęcie i na prawdę mają WIELOLETNIE doświadczenie przy Photoshopie, i którym Wy liżecie dupę o to, żeby Was nauczyły robić grafikę! Nie rozumiem jak to Wam może się podobać. Macie już spaczone gusta -.- Tak wygląda ta bolesna dla niektórych prawda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze jak Ci się nie podoba to wyjdź, po drugie robię to bo lubię a nie bo " jestem świetnym grafikiem " po trzecie jebie mnie Twoje zdanie po czwarte nikomu dupy nie liże bo nikt mnie niczego nie uczył a po piąte jesteś śmieszny/a i zazdrościsz :)

      Usuń
  9. Hej <3
    Najbardziej podoba mi się drugi i ostatni blend, genialne są ;*
    Tekstury są bardzo przydatne, tak samo jak teksty png.
    Pozdrawiam i zapraszam na nn u mnie - drowsily! x

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne blendy! Z notki na notkę coraz ładniejsze. Nie przejmuj się tą "Znieszmaczona :/ " mi napisała to samo.. Zazdrosna jest i tyle! :) Ostatni blend jest śliczny! Pobieram trochę napisów PNG ! :)
    http://charmed-graphics.blogspot.com/ = Zapraszam na nową notkę z Dziewczynami z Pretty Little Liars! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna notka Anita!
    Zapraszam na nowego bloga ;)
    http://radiancex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post!:)
    Zapraszam http://universalgraphicscelivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. http://amator-phooto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  14. świetne blendy, tekstury i pngsy ^^ Pewnie wszystko poza animacjami wezmę :)

    OdpowiedzUsuń